Οφέλη ψηφιακής σήμανσης.

Οφέλη ψηφιακής σήμανσης.

     Απομακρυσμένη διαχείριση
Η αλλαγή περιεχομένου για στατικά σήματα απαιτεί την παραγωγή νέων σημείων κάθε φορά που ένα περιεχόμενο χρειάζεται ενημέρωση. Η ψηφιακή σήμανση, από την άλλη πλευρά, διαχειρίζεται εξ αποστάσεως από ένα άτομο πολλαπλές τοποθεσίες με μερικά μόνο κλικ στον υπολογιστή τους.
     Μειώστε το κόστος
Αρχικά, η αγορά του εξοπλισμού και του λογισμικού για την ψηφιακή σήμανση ήταν δαπανηρή. Οι οθόνες τηλεοράσεων HD LED και το συνιστώμενο λογισμικό τείνουν να είναι πιο δαπανηρές αρχικά σε σύγκριση με τα στατικά σημεία που αποτελούν επαναλαμβανόμενες δαπάνες. Η αρχική επένδυση σε ψηφιακή σήμανση ενδέχεται να περιορίσει πολλές επιχειρήσεις στη στατική προβολή λόγω περιορισμών του προϋπολογισμού. Ωστόσο, το κόστος λειτουργίας μετά τις εγκαταστάσεις τείνει να είναι πολύ φθηνό. Δεν απαιτείται εμπειρία στην αλλαγή του περιεχομένου. Με λίγη προπόνηση, ο καθένας μπορεί να το χειριστεί οι ίδιοι.
   Αντοχή
Τα στατικά σήματα είναι εξαιρετικές επιλογές για να ξεκινήσετε μεν, αλλά μετά από λίγο, αρχίζουν να υποβαθμίζοντε. Καθώς η υποβάθμιση υποχωρεί, η σαφήνεια των εικόνων αρχίζει να εξασθενεί και επομένως μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την αρχική αποτελεσματικότητα των μηνυμάτων. Παρατηρήστε ότι οι πελάτες τείνουν να προτιμούν πολύ πιο ελκυστικά σημεία. Μια σήμανση που ξεθωριάζει δεν μπορεί να τραβήξει την προσοχή κανενός. Μια λύση σε αυτό είναι η ψηφιακή σήμανση που είναι ιδιαίτερα επιθυμητή λόγω της εντυπωσιακής απεικόνισης, του δυναμικού περιεχομένου και της μακροζωίας των οθονών.
     Εξαιρετική ανταπόκριση
Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα που η ψηφιακή σήμανση έχει πάνω από τη στατική είναι η ικανότητα να εκτιμά την ανταπόκριση των πελατών. Αυτό μπορεί να γίνει φορτώνοντας διάφορα περιεχόμενα και να ελέγξετε την αντίδρασή τους. Αυτό θα σας δώσει τη δυνατότητα να μάθετε τι ώρα να εμφανίσετε μια συγκεκριμένη διαφήμιση για να τραβήξετε την προσοχή περισσότερων ανθρώπων. Μπορείτε να εμφανίσετε το περιεχόμενο σε συγκεκριμένες ώρες για να μεγιστοποιήσετε το δυναμικό του περιεχομένου.

Η νέα εποχή της διαφήμισης είναι εδώ και έχει όνομα PRO-othisi